MPV Malaysia Pertama

>> Friday, February 6, 2009



Mungkin semua sudah mengetahui yang proton akan mengeluarkan MPV[Multi Purpose Vehicle] pertama buatan Malaysia dan juga yang ditunggu-tunggu rakyat Malaysia termasuk aku[walupun tak mampu nak beli lagi].Proton juga telah mengadakan pertandingan untuk menamakan MPV tersebut, aku tak melepaskan peluang untuk menamakannya, mana tahu boleh menang.Tapi tarikh akhir pertandingan sudah lama tutup. Pada anda yang terlepas kerana tak tahu, tak mengapa tunggu Proton buat untuk keluaran SUV pulak.hihihi...Amin.Pemenang akan memenangi kereta MPV tersebut.

Di bawah nanti aku kongsi bersama gambaran awal kereta tersebut. pandangan awal aku ia memang cantik. jujur aku katakan dan mengharap kereta ini akan jadi kereta terbaik dari Proton.aku dengar kereta ni akan dilancarkan pada bulan april 2009, kalau tak silapa akula.

Ini Gambar Proton MPV :





Subscribe to Info To You by Email

Your comment will be highly appreciated.So Comment laa.

0 comments:

Post a Comment

Resources Blogs
Top  blogs

  © Blogger template Socolatajuz by Rahman Bashri 2011

Back to TOP