Maxis Broadbandku

>> Tuesday, February 10, 2009



Bulan ini genap 6 bulan aku menggunakan Maxis Broadband, Kalau nak cerita masa mula-mula aku apply Maxis Broadband ni memang tak dapat diungkapkan dengan kata-kata betapa lembabnya Maxis Broadband ni. Aku rasa Dial-up 10 kali lagi laju, masa tu memang banyak gilala aku maki Maxis(#@%&@),tak perlula aku sebut. Selepas dimaki oleh aku selama 3 bulan, lama kelamaan servisnya semakin baik, aku baru cadang nak 'terminate' selepas 3 bulan.Oleh kerana, servis semakin baik aku meneruskan penggunaannya sehinggalah sekarang.

Walaupun kadang-kadang ada juga auto-disconnect, tapi dalam sehari tu satu dua kali je. Aku tinggal di Cheras dan di sini hanya dapat UMTS je kadang-kadang 3G. Aku suka guna broadband sebab boleh dibawa kemana-mana yang aku suka[kalau ade coverage]. Aku suka lagi berbroadband di kampungku sebab kelajuan broadbandku tiada tandingannya,hehehe. Kat kampung aku dapat HSPDA bar penuh. Kalau muat turun lagu sebesar 5.5MB berapa saat je sudah siap. Tapi aku taknak la bagi tahu kampung aku dimana nanti ramai pulak yang apply Maxis Broadband kat kampung aku. Sebab aku dengar lagi ramai yang pengguna potensi untuk lembab sangat tinggi, kerana berkongsi coverage. Tak kisah apa orang nak cakap.



Kalau ada masa nanti aku cerita bagaimana nak bagi laju Maxis Broadband Anda..[ngantuk siot]


Subscribe to Info To You by Email

Your comment will be highly appreciated.So Comment laa.

5 comments:

Roizzz February 10, 2009 at 2:01 PM  

Wih, keren juga neh maxis, patut dicoba tuh!

Salam kenal yah mas!

Kim Jung February 11, 2009 at 5:11 AM  

thankz untuk tips ini...good blog..

Post a Comment

Resources Blogs
Top  blogs

  © Blogger template Socolatajuz by Rahman Bashri 2011

Back to TOP