Buat Duit Dengan 'HomePage Friends'

>> Monday, February 9, 2009




Apa khabar semua pengunjung blog aku yang tidak seberapa. Terima Kasih kerana sudi mengunjung di blog aku. Entri kali ini aku nak beritahu bagaimana menjana wang dengan 'HomePage Friends'.

Untuk pengetahuan semua 'HomePage Friends' adalah dari England dan Wales yang dimiliki oleh syarikat White Box Holdings Ltd. Syarikat ini ditubuhkan pada tahun 2004 yang menjalankan aktiviti pemasaran.

Jadi, untuk memperkenalkan produk-produk pelanggan mereka, mereka telah menubuhkan satu laman web pencarian yang dinamakan 'HomePage Friends'

Berbalik pada cerita asal, bagaimana buat duit dengan benda ni. Selepas anda register anda akan diberi satu homepage sendiri khas untuk pencarian internet. Caranya sangat mudah, anda hanya menggunakan HomePage itu apabila untuk mencari sesuatu di internet, apa-apa yang anda nak cari seperti download MP3, youtube dan sebagainya termasuk socolatajuz hehehe...

Anda akan dibayar setiap kali pencarian, tapi aku tak tahu macam mana cara diorang kira. Selain dari itu anda juga boleh join program affliate mereka..Akhir sekali anda akan dibayar dengan pound sterling.

PENDAFTARAN ADALAH PERCUMA KLIK SINI


Subscribe to Info To You by Email

Your comment will be highly appreciated.So Comment laa.

0 comments:

Post a Comment

Resources Blogs
Top  blogs

  © Blogger template Socolatajuz by Rahman Bashri 2011

Back to TOP