Bagaimana Membuat Link Exchange Button

>> Thursday, February 5, 2009

Bagaimana nak buat link exchange button seperti di blog aku, caranya mudah saja. Tapi sebelum tu elok rasanya aku bagi macam mana nak buat button seperti di blog aku denagn mudah. Jangan risau di dunia internet ramai orang yang baik menyediakan perkhidmatan ini secara percuma saja(ape yg aku merapu ni). Anda boleh buat di laman saudara Adam Kalsey . Siap. Ok selepas itu simpan(right click) button itu dan kemudian upload di laman image hosting anda photobucket atau selain dari itu. Ok siap

Ok sekarang copy paste code dibawah dan kemudian tukar yang berkenaan dengan anda punya sendiri.Biru url anda, oren link untuk button tadi.



Ini contoh aku punya kalau sudi copy dan letakla di blog anda. Itupun kalu sudi la...hehehe...






Subscribe to Info To You by Email

Your comment will be highly appreciated.So Comment laa.

0 comments:

Post a Comment

Resources Blogs
Top  blogs

  © Blogger template Socolatajuz by Rahman Bashri 2011

Back to TOP