Tiada Pengiklanan Buat Masa Ini.

>> Thursday, December 18, 2008

Tiada lagi pengiklanan yang ditawarkan buat masa ni. Saya dalam proses untuk mempopularkan blog ini. Tetapi sekiranya anda mempunyai cadangan atau komen boleh la email kepada saya di nbp_9495@yahoo.com atau klik pada butang 'Contact Me' di menu bar. Semua cadangan atau komen amatlah dihargai kerana saya sememangnya memerlukan cadangan atau komen untuk memperbaiki mutu penulisan saya atau sebagainya.

"Minta maaf la saya bukan taknak iklankan produk encik tapi blog saya tidak layak lagi untuk pengiklanan, kerana blog saya tidak popular lagi. Kalau boleh saya nak dua-dua pihak berpuas hati. Tapi saya janji encik orang yang pertama saya akan emailkan bila blog ini sudah bersedia untuk pengiklanan, Insya-Allah"

Itu lah respon saya bila ada seorang hamba Allah yang Email pada saya hendak mengiklankan satu produk kecantikan.bukan saya taknak terima tawaran tu, tapi faham-faham je la. blog saya ni masih tak popular. Satu hari hanya 30 - 40 je 'visitor', kadang-kadang 10 je...

Jangan Lupa Untuk 'Subscribe' untuk mendapatkan info terkini dari Info To you. Terima Kasih.

If you enjoyed this post, make sure you subscribe to my RSS feed! and Subscribe to Info To You by Email

Your comment will be highly appreciated.So Comment laa.

Share/Save/Bookmark

0 comments:

Post a Comment

Resources Blogs
Top  blogs

  © Blogger template Socolatajuz by Rahman Bashri 2011

Back to TOP